środa, 29 maja 2013

Co każda kobieta powinna mieć w swojej domowej kosmetyczce :)

Każda z nas posiada na pewno kosmetyczkę mniej czy też bardziej zaopatrzoną. Pytanie czy mamy w niej kosmetyki, które rzeczywiście są nam niezbędnie, czy też rzeczy, których używamy bardzo rzadko i tak naprawdę nie są nam potrzebne. 




Chciałabym podzielić się z wami tym co ja mam w swojej kosmetyczce i bez czego nie mogłabym żyć :) 

W mojej domowej kosmetyczce z kosmetykami do pielęgnacji skóry nie może zabraknąć :

v  Mleczko do demakijażu (może być też pianka, płyn micelarny itd.) – wypróbowałam już wiele preparatów do oczyszczania skóry, ale mleczko jak i emulsja micelarna służą mi najlepiej. Wybrałam  mleczko firmy Zaiaja phytoaktiv, ale stosuję też zamiennie emulsję micelarną firmy Cetaphil.

v  Tonik – ja używam toniku firmy Ziaja phytoaktiv  z min. witaminą C, d-panthenol, kasztanowcem. Tonik używamy by przywrócić odpowiednie pH skóry. 

v  Peeling – używam go dwa razy w  tygodniu, by złuszczyć martwe komórki naskórka i przygotować skórę do lepszego przyswojenia substancji aktywnych. Ja stosuję peeling enzymatyczny Bielenda Professional  z min.  keratoliną i aloesem. 

v  Serum –  używam dwa razy w tygodniu. Mi najlepiej służy peeling firmy Bielenda Professional z arniką, witaminą C, rutyną.

v  Maseczka – maseczkę stosuję również dwa razy w tygodniu. Wybieram maseczki różnych firm, ale mam dwie, które są u mnie na pierwszym miejscu. Pierwsza to maseczka w płacie nasączonym kolagenem morskim firmy Beauty Formulas, świetnie regeneruje, wygładza, ujędrnia i odżywia skórę, dodatkowo spowalnia procesy starzenia się skóry.  Drugą maseczką, bez której nie mogę żyć to nawilżająca maska algowa z kasztanowcem i rozmarynem firmy Bandi Professional Line – niestety trudno ją dostać ponieważ jest dostępna tylko w hurtowniach kosmetycznych, ale możecie poszukać np. na Allegro. Naprawdę warto :)

v  Krem nawilżający z filtrem co najmniej 15 SPF, oraz krem przeciwsłoneczny  z filtrem 30 SPF (wiosna, lato). Używam kremów filtrem przeciwsłonecznym ponieważ mam cerę wrażliwą i naczynkową więc muszę ją chronić przed promieniowaniem słonecznym. Zimą używam kremu półtłustego bo jak zapewne wiecie, nie możemy używać kremów nawilżających zimą, ponieważ mają w swoim składzie wodę 
      i stosując je możemy doprowadzić do odmrożeń.

v  Balsam do ciała – ostatnio wypróbowałam mleczko do ciała Eveline z kwasem hialuronowym i nie zawiodłam się, świetnie nawilża i odżywia.

v  Wazelina – jest niezastąpiona , ma działanie natłuszczające i ochronne, zapobiega wysuszeniu skóry. Stosuję ją na usta by nie pękały i były pełne blasku.


CDN…….. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz